loading...
فراسوی ذهن
آخرین ارسال های انجمن
janey بازدید : 125 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (11)

 

 

سلام دوستان، حال و احوال چطوره؟ نمرات رسید؟

قول داده بودم امروز فصل 23 رو بذارم، سر قولم هم وایسادم (گرچه بیچاره شدم! تا من باشم دفعه ی بعد قول ندم!)

بفرمایید اینم فصل 23

نوش جان!

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فیسبوک در تاریخ 1392/03/28 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

کی فیسبوکشو میده بهم؟شکلکبه این ایمیل ارسال کنین من بیام ادتون کنم شکلک
frisl.last99@yahoo.com

این نظر توسط اراگون در تاریخ 1392/03/27 و 10:53 دقیقه ارسال شده است

یکی یه لینک کلی بده
پاسخ : سمت راست، قسمت رمان چشم ققنوس، پست دوی لینک کلی تا 20 هست دانلود کنید.

این نظر توسط پروتی در تاریخ 1392/03/27 و 9:09 دقیقه ارسال شده است

مهرنوش جان من که چیزی نگفتم که

صدرا جان نه هنوز یه کم دیگه مونده
پاسخ : اره اما گفتی سینا گفته منم برات زدم که بدونی اون من بودم که گفتم بحث نکنید. نه سینا.
پاسخ : منم موافقم بحث سیاسی جاش اینجا نیستشکلک
پاسخ : ها بحث فوتبالی جاش هس؟ اخه خوش گذ شتا

این نظر توسط مهرنوش در تاریخ 1392/03/26 و 23:18 دقیقه ارسال شده است

مرسی منا بابت داستان.
و سمیه من گفتم بحث سیاسی ممنوع. شکلک

این نظر توسط صدرا در تاریخ 1392/03/26 و 22:16 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی با پروتی موافقت فرموده و تبریک عرض می نماییم!
پروتی جان خان! جدی عرض کردین؟؟؟ یعنی ما الان پنجشنبه ازتون فصل داریم صددرصد؟؟؟

این نظر توسط پروتی در تاریخ 1392/03/26 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه
ما امدیم تا این هفته پنج شنبه در خدمت شما باشیم
میگم کسی از نامرئی جان ما خبر نداره؟ برادر نامرئی جی تالک باز نیمشه ایمیل هم محدودیت داره
راستی پیروزی جیغ بنفش رو هم تبریک میگم به همه البته بیشتر از این کش نمیدیم سینا گفته بحث سی ا سی نکنین اما بعد چهار سال احساس خیلی بهتری دارم

این نظر توسط azam در تاریخ 1392/03/26 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه خسته نباشی شکلکشکلک

این نظر توسط نفیسه در تاریخ 1392/03/25 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

دختر دستت درست فقط چرا اینقده دیر از صبح منتظرمشکلکشکلک
صدرا رییس جمهور شدن روحانی ام اینقدر ذوق داره؟؟شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نفیسه جان بحث سیاسی راه ننداز!
پاسخ : اره اگه اینجا ممنوع نبود که من خودم اولین نفر بودم خودم رو خفه میکردم.بحث سیاسی فیس بوک...خیلی خوش میگذره
پاسخ : من چی بگم بهت آخه!
پاسخ : به هر حال ایشون الان رییس جمهور هستن و جا داره به همه تبریک بگم

این نظر توسط صدرا در تاریخ 1392/03/25 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

این خبر همراه با رئیس جمهور شدن روحانی بهترین اخباری بودن که تو این یه ماه گذشته شنیدم البته دومی بیشترشکلک
منا معدلت چند شد دختر؟

این نظر توسط JuPiTeR در تاریخ 1392/03/25 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون ازتشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

وبلاگ فراسوی ذهن

یا همان

انجمن مترجمان جوان

از ادغام دو وبلاگ فن نویس در سال 84 کار خود را آغاز کرد. از جمله آثار این وبلاگ می‌توان داستان‌های نبرد نهایی، جدال سرنوشت  و تا همیشه را نام برد و از میان ترجمه‌های گروهی فن فیکشن های کف دریاچه، فداکاری یک مار، جلد اول شمشیر حقیقت و سرانجام کتاب هفتم هری پاتر که با مشارکت سایت دنیای جادوگری به انجام رسید را ذکر نمود. همزمان با کار نقد داستانهای نویسندگان جوان تلاشی برای ارتقای  سبک نویسندگی در میان نویسندگان نوجوان نمود. در آذر 87وبلاگ نام رسمی انجمن مترجمان جوان را به خود گرفت تا اینکه در آبان ماه 91 به ادرس فعلی انتقال و نامی جدید با عنوان فراسوی ذهن را برای خود انتخاب نمود. این وبلاگ علاوه بر ادامه کار ترجمه وبلاگهای قبلی به انتشار دو داستان جدید به نام های بی نام و نشان و سفیر کبیر پرداخت و در کنار آن به کار بر روی داستانهای کوتاه، معرفی نویسندگان جوان، ویرایش و نقد داستانها ادامه داد. نویسندگان و موسسین وبلاگ را مجموعه ای از نویسندگان، ویراستاران و مترجمان جوان تشکیل میدهند که در طول هشت سال گذشته در کنار هم به کار و فعالیت در زمینه کتابهای فانتزی پرداخته اند. این اواخر کتاب هایی با نام پادشاهی وحشت و چشم ققنوس به این آثار اضافه گردید و در راستای تلاش برای معرفی و ترویج فرهنگ کتاب خوانی و با شعار «یک کتاب، یک ارتباط» و ایجاد علاقه کاربرها به خواندن کتاب های فانتزی در دو سال اخیر دو بخش معرفی کتاب و کتاب فیلم که شامل آثار معروف و همچنین معرفی وبلاگ های مترجمین عزیر می باشد، به حیطه کاری وبلاگ افزوده شده است. ما امیدواریم با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی آن هم در حیطه فانتزی، قدمی هر چند اندک در این حیطه برداریم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سن شما چقدر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 6696
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1060
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 1,133
  • بازدید سال : 13,703
  • بازدید کلی : 576,040
  • کدهای اختصاصی