loading...
فراسوی ذهن
آخرین ارسال های انجمن
janey بازدید : 136 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (23)

 

سلام بر همه ی بچه های گل و دوستان گرامی!

و بالاخره ما آزاد گشتیم! امتحانات تمام شد و استرس ها نیز خود به خود پایان گرفت.

با امتحانا چی کار کردید؟ من بدک ندادم، شما چه طور؟

همون طور که قبلا به عرض رسونده بودم، هارد بنده لطف فرمودن و طی یک سری فعل و انفعالات به دیار باقی شتافتند. با این حساب من الان دستم خالیه، اما کلم حسابی پره! فقط کافیه بیارمشون رو برگه. بنابر این من باز هم مجبورم شما رو منتظر بذارم، فصل بعدی یعنی فصل 23 شنبه ی بعدی (25 ام) روی سایت قرار گرفته می شه.

از همه ی بچه ها ممنونم.

پ.ن: من یه مدت خیلی زیادی از کل اینترنت بی خبر بودم، خبر جالبی نشده تو این مدت؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سیمرغ در تاریخ 1392/03/24 و 9:22 دقیقه ارسال شده است

کی رای داد؟شکلک من که تازه ازخواب بیدار شدمه و فکر نکنم خانوادهگرامی علاقه ای به رای دادن داشته باشن و ازین رو بعدا برام تو بعضی از جاها احتمال مشکل بوجود اومدن خیلی زیادهشکلک
برم فیلم ترسناک ببینم شکلک
پاسخ : من

این نظر توسط سیمرغ در تاریخ 1392/03/23 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

امروز23بود؟شکلک

این نظر توسط سیمرغ در تاریخ 1392/03/23 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

شکلک بابا خوب این بچه مرد یکی بیاد باهاش یکمی حرف بزنه وراجی کنه و ازین چیزا سینا کجایی خوبشکلک حوصلم بدجور سر رفته سایت دانشگاه هم برم چک کنم بینم نه اینم خرابه اعصابم بدجور بهم ریختس چندتا بازی زدم رو موبایلم برم بشینم بازی کنم اینا هم هرکودوم شاید تا 5 دقیقه جذابیتش دوم بیاره شکلک فیلما رو هم که دیدی تموم شد دیگه صرفت نمیکنه بشینی ببینیش اگه خیلی هم دوستش داشته باشی شکلک

این نظر توسط سیمرغ در تاریخ 1392/03/23 و 17:39 دقیقه ارسال شده است

باشه نفسم فعلا که باز نشده سایت دانشگاه همینکه باز شد نمرمو برات میخونم ولی معدل یکم باید صبر کنی تا نمره نهایی رو گزارش بدن برای کارنامه که بدن معدل کلی رو که اونم فکر نکنم به 5 برسه بالاترین نمرم 17 بوده مال تربیت بدنی دو واحدی شکلک
متنه رو برات مینویسم ولی یخورده خرج داره ها خرجشم بسیار گرون هستش شکلک ولی خوب چون تو هستی میتونم برات یه تخفیف خیلی ویژه بدم شکلک ولی اگه کسی مثل سینا و سمیه بود براشون خیلی گرون تموم میشد
ازت 3تا کار میخوام که برام انجام بدی انجام دادی تو فقط بگو تا چه حد عذرخواهانه باشه یا سینا غلط کرد و سمیه بیجا کرد که من نتونستم پیدا کنم برات حسابی مینویسم شکلک یخورده هم میشه جذابیتش رو بیشتر کرد ها تو فقط بگو من تا چه حدیبنویسم برات البته اول باید اون کارا رو انجام بدیهاشکلک یکیشون رو هم انجام بدی فعلا به اون دوتا نیاز نیست خودشون بعدا از راه میرسن اون دوتا تو سال های بسیار دور مانند یه سه سالی دیگهشکلکشکلک 3سال اخه من چطوری تحمل کنم تا اون موقع ولی کار اصلی رو که انجام دادی مثل شاگرد پیشگوی خوبی به حرف استادت گوش میدی که بهترین متن رو برات اماده کنم بره تو جاهای معروف هم جایزه بگیره شکلک اهان راستی کمک هم خواستی هستم ها
فعلا:!:شکلک سمیه منو کی میبری چادر؟شبا هوا اونجا خنکه؟ یه چندتا فیلم ترسناکم بیار باهم ساعت 2 به بعد ببینیم شکلک
شکلک سینا دلت بسوزه هیچ سفری به اندازه سفر نچندان پولی حال نمیده هتل و غذای مجانی برای 4 روز شکلک درست نمیدونم دقیق جفتشه یا روبروشه حرمو میگم ها ولی نه حرم سلطان فیلم دوستاشکلک حرم امام رضا رو میگم
تازه سبزقبا هم تو شهر ما هست که برادر امام رضاس شکلک
خوبدیگه کلا من برم یکم بیحوصلم کسی نیست باهاش حرف بزنم حوصلم خیلی سر رفته نفیسه امروز سر موقع بیای کلاستو ها میخوام چندتا چیر بهت یاد بدم در مورد پیشگوییشکلک
شکلک

این نظر توسط سیمرغ در تاریخ 1392/03/23 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

خوبه دیگه کسی نمیتونه منو نشناسهشکلک
حالا من یه داستانی تعریف میکنم تو معدلت رو بگو بعدششکلک
هر نمره ای گرفتم به مامان و بابام گفتم ریاضی2 گرفتم سه ریاضی1 گرفتم دو فارسی عمومی گرفتم 6.5شکلک یا خدا چقدر خنگولم یعنی منشکلک
ولی خوش به حالت حسودیم میشه به نمره شماها من بیچاره نمره بالام 14بوده تو راهنمایی و دبیرستانشکلک بعدش سر همین بحث فارسی عمومی مامانم بهم گفت طلافیشو سرت در میارم بذار موقعیتش پیش بیادشکلکشکلکشکلکزد تو ملع عام جلو برادرم منو تهدید کردشکلک
شکلکاخرش یه گوشی معویی گیرم اومد شکلک اندروید 4 سیپیو 2هسته و ازین چیزا دوربین جلو و .... هرکی خواست بگه براش 450میارم
از لج سینا هم شکلکشکلک www.warlord.ir خوشحال میشم بیاین یه تیم بزرگ تشکیل بدیمشکلک سایت باز نمیشه ببینم زبان نمره رو زده یا نهشکلک
پاسخ : دم مامانت گرم
سایته باز شد نمره تو بگو ببینم معدلت به 5 میرسه یا نه؟

این نظر توسط سیمرغ در تاریخ 1392/03/22 و 23:38 دقیقه ارسال شده است

هیچ کاری نیاز نیست بکنی نفیسه فقط میری یه متن بلند بالا مثل متنای پیشگویی های من ولی با موضوع عضرخواهی اماده میکنی میندازی رو سایت ذخیرش هم میکنی هروقت چیزی گیرت نیومد اونو میذاری
اخه تا وقتی من هستم مشاور کار های شیطانی چرا میری سمت سینا؟شکلک
پاسخ : پیشگویی؟ پیشگویی؟؟؟ فکر کنم شناختم آق سیمرغ!
پاسخ : جان من نمیشه تو این متنه رو بنویسی من فقط اینجا بزارمش؟

این نظر توسط نفیسه در تاریخ 1392/03/22 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

سلام سینا تا الان چه قدر نوشتی ؟شکلک
ای بابا من چی معرفی کنم یه چند جا سر زدم ولی یا کتاباش خوب نیستن یا فایل درست و حسابیه نداره چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : منم خیلی دلم می خواد ببینم کی چشممون به جمال داستان آق سینا روشن می شه!
آق سینا چه زمانی افتخار می دی به خواننده ها؟
پاسخ : امروز نیازی نیست معرفی کنی، خودم معرفی می کنم.
بعدش هنوز اول راهم. وقت نمی کنم بنویسم. شکلک

این نظر توسط سیمرغ در تاریخ 1392/03/21 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

یا شیخ تو را چه میشود ایا؟شکلک
قضیه 0تا100 میدونین چیه؟
من تحقیق کردم بریم ببینینش شکلک

http://gemtv.rozblog.com/Forum/Catgory/8/Post/105
شکلکسیناشکلک

این نظر توسط سیمرغ در تاریخ 1392/03/21 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

شکلکباید دیگه خودمواز قل پدیم دزفول بندازم پایین بیافتم رو سنگا بعد از یه هفته تلاش برای دانلود ارباب حلقه های3 امروز باید تموم میشد شب خوابیدم صب بیدار شدم دیدم داره تو مصرف روزانه از اول دانلودش میکنهشکلک اعضابم بهم ریخت امتحان فارسی عمومی رو هم خراب کردم ریاضی1 هم که گرفتم2 دیگه باید برم خودمو از پل قدیم دزفول پرت کنم پایینشکلک
ولی یه چیزی دیدمخیلی باحال بود ها این پسر عموی من بعد از فیلم عمل دماغش افتاده دنبال اینطور فیلما شکلک داشتیم باهم تو مغازه فیلم ... میدیدیم این دیگه خیلی بیش از حد بیشعوریه اینجا بگمش هرکی خواست یاهو داشت بگه بهش بگم باید مراقب زبونم باشم سینا باز منو بیرون نکنه فیلتر شکن کار نمیکنه بتونم ازش رد شمشکلک

این نظر توسط سیمرغ در تاریخ 1392/03/20 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

سمیه یه خبر خیلی خوششکلک
سایت +18 دارم برات خیلی عالیه ها شکلک فقط بپا از شادی سکته نکنی سر دستم عزیزم نیازت دارم شکلک
توجه سایتش س...ی هست ها کسی جز سمیه واردش نشه شکلک
www.warlord.ir
شکلکشکلک بودو بیا مامی بریم عشق و حال کنیم شکلک
پاسخ : واقعا که!!!!!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

وبلاگ فراسوی ذهن

یا همان

انجمن مترجمان جوان

از ادغام دو وبلاگ فن نویس در سال 84 کار خود را آغاز کرد. از جمله آثار این وبلاگ می‌توان داستان‌های نبرد نهایی، جدال سرنوشت  و تا همیشه را نام برد و از میان ترجمه‌های گروهی فن فیکشن های کف دریاچه، فداکاری یک مار، جلد اول شمشیر حقیقت و سرانجام کتاب هفتم هری پاتر که با مشارکت سایت دنیای جادوگری به انجام رسید را ذکر نمود. همزمان با کار نقد داستانهای نویسندگان جوان تلاشی برای ارتقای  سبک نویسندگی در میان نویسندگان نوجوان نمود. در آذر 87وبلاگ نام رسمی انجمن مترجمان جوان را به خود گرفت تا اینکه در آبان ماه 91 به ادرس فعلی انتقال و نامی جدید با عنوان فراسوی ذهن را برای خود انتخاب نمود. این وبلاگ علاوه بر ادامه کار ترجمه وبلاگهای قبلی به انتشار دو داستان جدید به نام های بی نام و نشان و سفیر کبیر پرداخت و در کنار آن به کار بر روی داستانهای کوتاه، معرفی نویسندگان جوان، ویرایش و نقد داستانها ادامه داد. نویسندگان و موسسین وبلاگ را مجموعه ای از نویسندگان، ویراستاران و مترجمان جوان تشکیل میدهند که در طول هشت سال گذشته در کنار هم به کار و فعالیت در زمینه کتابهای فانتزی پرداخته اند. این اواخر کتاب هایی با نام پادشاهی وحشت و چشم ققنوس به این آثار اضافه گردید و در راستای تلاش برای معرفی و ترویج فرهنگ کتاب خوانی و با شعار «یک کتاب، یک ارتباط» و ایجاد علاقه کاربرها به خواندن کتاب های فانتزی در دو سال اخیر دو بخش معرفی کتاب و کتاب فیلم که شامل آثار معروف و همچنین معرفی وبلاگ های مترجمین عزیر می باشد، به حیطه کاری وبلاگ افزوده شده است. ما امیدواریم با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی آن هم در حیطه فانتزی، قدمی هر چند اندک در این حیطه برداریم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سن شما چقدر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 6696
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1060
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 1,134
  • بازدید سال : 13,704
  • بازدید کلی : 576,041
  • کدهای اختصاصی